http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد پس - پردازش تصویر رادیولوژی دیجیتال (دانلود رایگان اصل مقاله)

ترجمه مقاله پس - پردازش تصویر رادیولوژی دیجیتال
عنوان انگلیسی مقاله: Image Postprocessing in Digital RadiologydA Primer for Technologists
عنوان فارسی مقاله: پس- پردازش تصویر رادیولوژی دیجیتال.
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 31
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله در ارتباط با چندین مفهوم در مورد پس پردازش تصاویر می باشد که در تصویربرداری دیجیتالی علم پزشکی معمول می باشند. در ابتدا انگیزه های مربوط به بهبود کیفیت تصاویربرداری دیجیتالی توصیف می شود که به دنبال آن دلایلی در ارتباط با درک فعالیت های پس پردازش این تصاویر که در فرایند رادیولوژی بسیار معمول می باشد، داده می شود.
دوم اینکه، مفهوم دامنه تصاویر با تمرکز بر روی ویژگی های دامنه تصاویر فضایی همانند ماتریس، پیکسل و عمق بیت مد نظر قرار می گیرد. علاوه بر این تغییرات مربوط به دامنه تصویر فضایی و در دامنه فرکانس فضایی توصیف می گردد.
مورد سوم، پنج الگوریتم پردازش تصاویر را شامل بازیابی تصاویر، تجزیه و تحلیل تصاویر، ترکیب تصاویر، جلوه دادن تصاویر و فشرده کردن تصاویر مد نظر قرار می گیرد.
این مقاله با شرح دقیقی از عملیات پردازش نقطه ای و فرایند پردازش مکانی ادامه می یابد. اولین مورد  از نقطه نظر نمودار ستونی، جدول مراجعه ای (LUT) و قالب مورد بحث قرار می گیرد.  دومی به توصیف فیلتر مکانی فضایی (حلقه) و فیلترهای فرکانس فضایی با استفاده از فیلتر دیجیتال بالاگذر و پایین گذر به دنبال شرح مختصری از تکنیک افزایش کنتراست می پردازد.
سرانجام اینکه بررسی تکنیک فشرده سازی تصاویر با توجه به مبحث نسبت فشرده سازی و نوع تکنیک فشرده سازی، مورد بحث قرار می گیرد. مشخصا، فشرده سازی برگشت ناپذیر به طور مختصر مد نظر قرار می گیرد و تاثیر آن بر روی کیفیت بصری تصاویر اثبات می گردد.
علاوه بر این، توضیحات مربوط به رادیولوژیست هعای موسسه کانادایی (CAR) در ارنباط با کاربرد فشرده سازی برگشت ناپذیر در رادیوگرافی دیجیتال مطرح می گردد. نتیجه گیری این مقاله خلاصه ای از پس پردازش تصاویر به عنوان ابزار مهمی برای کسانی می باشد که در محیط های تصویربرداری دیجیتال کار می کنند. 
 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

X

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده