http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد مدل سازی ماشین های سنکرون با اشباع مغناطیسی (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره  Modeling of synchronous machines with magnetic saturation و خرید ترجمه مقاله
جهت دانلود مقاله ترجمه شده مدل سازی ماشین های سنکرون با استفاده از اشباع مغناطیسی و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Modeling of synchronous machines with magnetic saturation
عنوان فارسی مقاله:مدل سازی ماشین های سنکرون با استفاده از اشباع مغناطیسی.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به بررسی روشی که بر گرفته ازمدل های چندگانه ی ماشین های سنکرون رتور اشباع شده است، می پردازد که بر اساس انتخاب های مختلف متغیرهای فضای حالت می باشد. با بررسی جریان ها و شارهای ماشین مثل بردارهای سرعت، مدل های d-q احتمالی مورد بحث قرار می گیرند و ثبت می شوند. در نتیجه چندین مدل جدید کشف و ارائه می شوند. مشخص است که تعداد کل مدل های d-q برای ماشین سنکرون با میراگر های اصلی 64 تاست که نتیجتا بیشتر از حد معمول است.این مدل ها به سه گروه تقسیم می شوند: جریان، شار و مدل های ترکیبی. مدل های ترکیبی قسمت عمده ای را در بردارند . از اینرو از حق انتخاب بیشتری برخوردارند. این مقاله در خصوص اشباع مغناطیسی نیز روشی را ارائه می دهد تا انتخاب متغیرهای تغییر حالت را توضیح دهد. این روش شامل شرح جزئیات مدل اشباع با جریان های سیم پیچی همچون متغیرهای اصلی است وتمام متغیرهای دیگر نیز با کمک مهارت های ریاضی معمول از ان منتج می شوند. این مقاله به توانایی روش پیشنهادی در توسعه ی مدل های جدید موجود تاکید دارد. در خواست ثابت کردن ارزش روش و هم ارزی بین تمام مدل ها گزارش می شود.
کلیدواژه: ماشین سنکرون، مدل سازی، بردارهای فضای حالت، اشباع شار اصلی
1.مقدمه:
وقتی اشباع مغناطیسی در ماشین های ac استنتاج می شود، تئوری اشباع شار اصلی در نمودارهای d-q در بهترین حالت [8-1] باقی می مانند. بدلیل سادگی در ماشین های سنکرون و اسنکرون چه در حالت موتوری و چه در حالت ژنراتوری بیشترین کاربرد را دارد.
اگرچه در مقایسه با روش های دیگر، امروزه  این روش بعنوان روشی جهانی برای معرفی اشباع اهن محسوب می شود و صحت ان با پیشگویی کاربردهای ماشین ac پیچیده تضادی ندارد. این امر ارزش چک کردن مثالهای [14-9] را دارد.
البته وقتی که پدیده ی محلی نیز باید مانند بعضی از موارد عیب شناسی بررسی شود، به مرزهایش می رسد. برای این منظور باید فرمول، abc ، و معادلات اولیه با مسائل مشخصی  بکار روند[17-15] . به همین دلایل، تئوری اشباع شار اصلی در نمودارهای d-q به توجه بیشتری نیاز دارد.


 

جزئیات بیشتر , دانلود
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده