http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد سیستم های یکپارچه با استفاده ازاینورتر سه پایه جهت تغذیه مجزای دو موتور (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره Monolithic Systems Using Standard Three-Leg Inverter Supplying Independently Two Motors و خرید ترجمه مقاله
جهت دانلود مقاله ترجمه شده سیستم های یکپارچه با استفاده ازاینورتر سه پایه جهت تغذیه مجزای دو موتور و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Monolithic Systems Using Standard Three-Leg Inverter Supplying Independently Two Motors
عنوان فارسی مقاله: سیستم های یکپارچه با استفاده ازاینورتر سه پایه جهت تغذیه مجزای دو موتور.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله توپولوژی سیستم درایو دو موتور را بطور سری بیان می کند. این پیکر بندی جهت کنترل دو موتور بطور مجزا با یک اینورتر طراحی شده این سیستم به طور بالقوه راه حلی برای کاربردهای که نیازبه کنترل یک موتور سه فاز توان بالا و یک موتور تکفاز توان پایین دارند میباشد. این سیستم ها در این اثر به نام سیستم های یکپارچه می باشند. زیرا ماشین ها و و اینورتور سه پایه به صورت محصول مشابهی مد نظر قرار گرفته اند. سیستم های یکپارچه به عنوان راه حل صنعتی قابل دوام بلقوه ای برای کاربردهایی که نیازمند توان بالا (ماشین سه فار و یک ماشین با توان پایین ( ماشین تک فاز) مد نظر قرار می گیرند. علاوه بر این مقاله 1) ارتباط مشخصات سیستم   2) تفکیک مدولاسیون پهنای پالس  3)استراتژی کنترل 4) آنالیز جریان ولتاژ 5) طراحی ماشینهای القای غیر معمول جهت بهبود عملکرد سیستم یکپارچه  6) شبیه سازی ونتایج تجربی
مقدمه:
در سالهای اخیر تمایل به ادغام موتور و مبدل فرکانسی به یک واحد بسیاری از مقالات قابل مشاهده است. یکپارچه سازی جهت کاهش تشعشعات الکترومغناطیسی کاهش سایر نصب وهزینه و غیره یک روش جایگزینی جهت کاهش هزینه های نصب و راه اندازی استفاده ازتوپو لوژی مبدل باحداقل تعداد اجزا می باشد بنابراین مطالعه این نوع توپولوژی از عناصر مهم الکترونیک قدرت میباشد بخاطر این که می تواند راه حل های مختلفی برای کاهش پروسه تبدیل انرژی فقط کیفیت توان ارایه می کند.
در برخی موارد کاهش اجزا با اتصال موازی کردن دو قطعه جزء در میان شبکه بارها یا ماشین ها بدست می آید در موارد دیگر مبدل سه پایه شایعترین اینورتر های تجاری ساخته شده را نشان می دهد.


 

جزئیات بیشتر , دانلود
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده