http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد شبیه سازی مشخصات حفاظ سازی یک پنجره موج بر تضعیف معمولی برای تکانه الکترومغناطیسی (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره Simulation of Shielding Characteristic of a Typical Decay Waveguide Window for EMP و خرید ترجمه مقاله
جهت دانلود مقاله ترجمه شده شبیه سازی مشخصات حفاظ سازی یک پنجره موج بر تضعیف معمولی برای تکانه الکترومغناطیسی  و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Simulation of Shielding Characteristic of a Typical Decay Waveguide Window for EMP
عنوان فارسی مقاله: شبیه سازی مشخصات حفاظ سازی یک پنجره موج بر تضعیف معمولی برای تکانه الکترومغناطیسی.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این تحقیق مشخصات حفاظ سازی یک پنجره موج بر تضعیف معمولی را برای EMP (تکانه الکترومغناطیسی) شبیه سازی می کند. در گذشته اغلب محققان در زمینه حفاظت الکترومغناطیسی عمدتا بر جفت کردن دریچه روی حفره مستطیلی  تمرکز کرده اند. در مقابل، تمرکز این مقاله بر ان نیست بلکه بر مشخصات حفاظ سازی یک پنجره موجبر تضعیف معمولی برای EMP می باشد. تاثیر ان بر جفت شدگی EM و حفاظ سازی به دلیل نفوذ از طریق دریچه های پشت آن نیز مورد بررسی قرار می گیرد. در اینجا پالس نمایی دوبل معروف در شبیه سازی EMP فرودی به کار رفته است. روش موج تمام با ترکیب محدود برای قدرت میدان در نقاط مختلف در پشت پنجره موج بر میرا به کار گرفته شده است. به علاوه نفوگرام ها برای نشان دادن کل مشخصه حفاظ سازی به دست می آیند. در نهایت نتایج شبیه سازی با داده های آزمایشی تایید می گردند.
1.مقدمه:
حفاظ سازی یک مرحله اصلی در ساخت و بهبود سازگارپذیری الکترومغناطیسی دستگاه های فعال و غیرفعال است (1-2). چند نوع دستگاه های حفاظتی در میدان حفاظ سازی الکترومغناطیسی وجود دارند. در بین آنها، پنجره موجبر میرا یکی از اجزای رایج در کاربردهای حفاظ سازی است (3). مشاهده پذیری صفحه نمایش ها یا لامپ های وضعیت و ال ای دی ها مورد نیاز است ولی اغلب با وارد شدن یک ناپیوستگی در حفاظ و آسیب متعاقب در عملکرد آن همراه است. پنجره موجبر تضعیف یک راه موثر برای کاهش چنین تنزل عملکرد است و معمولا از طریق یک لایی روی کانتور آنها قرار داده می شود. گرچه دیگر تکنیک ها نیز وجود دارند مثل روش های مبتنی بر لحیم کردن یا جوشکاری.



 

جزئیات بیشتر , دانلود
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده