http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

ترجمه مقاله در مورد ژنراتور فلش ولتاژ تکفاز جهت تست تجهیزات الکتریکی (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره A Single-Phase Voltage Sag Generator for Testing Electrical Equipments و خرید ترجمه مقاله
 
 
جهت دانلود مقاله ترجمه شده کلیدزنی تغییر بار حامل کمکی برای تلمتری اطلاعات معکوس، با روش کاشت پزشکیژنراتور فلش ولتاژ تکفاز جهت تست تجهیزات الکتریکی و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: A Single-Phase Voltage Sag Generator for Testing Electrical Equipments
عنوان فارسی مقاله: ژنراتور فلش ولتاژ تکفاز جهت تست تجهیزات الکتریکی.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی اینمقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله یک ژنراتور فلش ولتاژ ترانسفورمری (VSG) مناسب برای اندازه گیری قابلیت سوسپتانس تجهیزات الکتریکی به فلش ولتاژ را بیان می کند. در VSG (منظور تولید کننده فلش ولتاژ که بر مبنای ترانسفورماتور کار می کند) ساخته شده،از یک اتو ترانس و 2 رله حالت ماندگار (SSR) برای ارایه ولتاژ نامی و ولتاژ فلش به بار استفاده شده است. وضعیت سوییچینگ دو رله حالت ماندگار (SSR) توسط سیگنال مدت زمان ولتاژ نامی و ولتاژ فلش تولید شده توسط مدارات الکترونیکی کنترل می شود. نتایج عملکرد VSG نشان می دهد که این ژنراتور فلش کنترل موثری از دامنه ی فلش، مدت زمان فلش،نقاط آغاز و پایان فلش بر روی شکل موج ولتاژ خروجی انجام می دهد. همچنین اگر نیاز باشد می تواند به عنوان تولید کننده swell ولتاژ و تولید کننده ی وقفه ولتاژ عمل کند. با تهیه ترانسفورماتور فشار قوی از سمت اولیه،VSG می تواند فلش،swell، و وقفه ولتاژ فشار قوی را نیز ارائه دهد.
ساخت VSG ارایه شده در آزمایشگاه و بطور دستی  آسان تر است، و هزینه های ساخت آن بسیار پایین تر از تهیه ی محصولات VSG آن از بازار فعلی است.
کلیدواژه: حساسیت تجهیزات، قطع ولتاژ، فلش ولتاژ، ژنراتور فلش ولتاژ، اماس ولتاژ
1. مقدمه:
 سیستم های قدرت مدرن کماکان در حال حساس و حساس تر شدن به کیفیت توان تولید شده می باشند. دلیل این امر این است که نه تنها تجهیزات مدرن شامل انواع زیادی از قطعات الکترونیکی که می توانند در برابر اختلالات توان بسیار آسیب پذیر باشند می باشد،بلکه مصرف کننده ها نیز نسبت به تلفات ناشی از عملکرد نادرست تجهیزات برقی حساستر شده اند. یکی از رایج ترین تداخلات توان،فلش ولتاژ است که معمولن بطور اتفاقی رخ می دهد و چند سیکلی هم بیشتر دوام نمی یابد. اگرچه تجهیزات حساس،معمولن در مقابل چنین فلش هایی ترییپ داده یا خاموش می شوند؛حتی اگر ولتاژ نامی در چند سیکل باز گردد. بدین ترتیب،فلش ولتاژ بیشترین تلفات مالی را در مقایسه با بیشتر انواع تداخلات توان در پی دارد[1]،[2].


 

جزئیات بیشتر , دانلود
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده