http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

مقاله ترجمه شده چارچوب یکپارچه برای آنالیز زنجیره ی تامین کننده برق (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره چارچوب یکپارچه برای آنالیز زنجیره ی تامین کننده برق با استفاده از روش تاپسیس فازی اسوات ترکیب شده با برنامه ریزی سلسله مراتبی: در مورد کشور ترکیه. و خرید ترجمه مقاله
 
 
جهت دانلود ترجمه مقاله چارچوب یکپارچه برای آنالیز زنجیره ی تامین کننده برق با استفاده از روش تاپسیس فازی اسوات ترکیب شده با برنامه ریزی سلسله مراتبی: در مورد کشور ترکیه و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: The integrated framework for analysis of electricity supply chain using an integrated SWOT-fuzzy TOPSIS methodology combined with AHP- The case of Turkey
عنوان فارسی مقاله: چارچوب یکپارچه برای آنالیز زنجیره ی تامین کننده برق با استفاده از روش تاپسیس فازی اسوات ترکیب شده با برنامه ریزی سلسله مراتبی: در مورد کشور ترکیه.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله یک چارچوب یکپارچه‌ را با استفاده از یک روش SWOT-fuzzy TOPSIS که با فرایند تحلیلی سلسله مراتبی (AHP) ترکیب شده است،جهت آنالیز یک زنجیره‌ی تامین کننده ی برق ارائه می‌دهد. مقاله به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود. در بخش اول، چارچوب یکپارچه‌ متشکل از یک چارچوب کمی و یک چارچوب کیفی ارائه شده است، در چارچوب کیفی، ساختار کلی و اصطلاحاً چارچوب‌های طراحی پیشرفته برای یک زنجیره‌ی تامین کننده ی برق توسعه داده شده‌اند. چنین عملی بر پایه مروری بر متون مرتبط با زنجیره‌ منابع صورت پذیرفته است(SCM ). پس از آن یک از چارچوب کمی "قدرت ضعف فرصت و تهدید "(SWOT )بر پایه یعناصری که چارچوب کیفی پیشنهاد می‌دهد جهت فرمول بندی نمودن استراتژی طراحی استفاده شده است. از آنجا که آنالیز کیفی SWOT می‌تواند برای فرمول‌بندی کردن یک طرح عملی، غیر کافی باشد، لذا روش یکپارچه‌ی SWOT-Fuzzy-TopSIS‌ که با روشAHP ترکیب شده است، پیشنهاد گردیده است. هدف چنین روش پیشنهاد شده ای اولویت ‌بندی فاکتورهای تعریف شده‌ی SWOT  و فرمول‌بندی نمودن استراتژی طرح با استفاده از اولویت‌های بالاتر است.در بخش دوم مقاله نیز یک چارچوب یکپارچه مرتبط با منابع تامین کننده ی برق در ترکیه نشان داده شده است.
واژگان کلیدی: زنجیره‌ی منابع برق، برنامه‌ریزی پیشرفته، AHP, Fuzzy TOPSIS, SWOT
جهت دیدن مقدمه و دانلود اصل این مقاله و ترجمه مقاله  (جزئیات بیشتر , دانلود ) قسمت پایین کلیک نمایید


جزئیات بیشتر , دانلود
_______________________________________
 
_______________________________________
 

جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده