http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

مقاله ترجمه شده در مورد اثر شکل فیزیکی علوفه بر عملکرد قابلیت هضم گوساله هلشتاین (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره   اثر شکل فیزیکی علوفه بر عملکرد، تغذیه رفتار و قابلیت هضم گوساله هلشتاین و خرید ترجمه مقاله

جهت دانلود ترجمه مقاله  اثر شکل فیزیکی علوفه بر عملکرد، تغذیه رفتار و قابلیت هضم گوساله هلشتاین  و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Effect of physical form of forage on performance, feeding behavior, and digestibility of Holstein calves
عنوان فارسی مقاله: اثر شکل فیزیکی علوفه بر عملکرد، تغذیه رفتار و قابلیت هضم گوساله هلشتاین.
دسته: صنایع غذایی - زیست شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شکل فیزیکی علوفه ممکن است به رشد سیرابی کمک کند که این خود ممکن است باعث افزایش وزن بدن، کاهش مواد موجود (DM) یا مصرف غذا، هضم غذا، و در نتیجه باعث سلامت لبنیاتی گوساله شود. هدف این تحقیق بررسی دو شکل متفاوت مصرف علوفه توسط روی رفتار، قابلیت هضم ظاهری، و رفتار تغذیه ای گوساله های جوان شود. 20 گوساله ی نر هولستین(46. 8}1. 2kg) به صورت تصادفی علامت گذاری شدنداز بدو تولد با یکی از دو روش تغذیه ای در جایی که آنها را در معرض یک جیره غذایی پیچیده قرار می دهند (بر اساسیک مبنای DM) 90% تغلیظ پودر آغازی و هر یک از این دو تا (1) 10% به صورت درشت تکه شده (3-4cm)  یونجه (CRS؛  n=10( یا (2) 10% زمین عالی (2 mm) علف یونجه (FN؛   n=10). به همه گوساله ها 8 لیتر شیر جایگزین (MR؛  1. 2 KG از DM) از بدو تولد؛ مقدار MR به طور پیشرونده کاهش پیدا کرد بعد از WK برای قادر ساختن از شیر گرفتن با اتمام هفته هفتم. مطالعه و بررسی تمام شد بعد از هفته هشتم. مصرف جیره مخلوط، MR، و آب روزانه کاهش پیدا کرد، و گوساله ها اضافه وزن پیدا کردند دو بار در عرض یک هفته. نمونه های غذا و پس مانده های آن در عرض هفته هفتم و هشتم برای بررسی محتوای تغذیه. 
مصرف جیره مخلوط، MR ، و آب به صورت روزانه گزارش شد و گاوها دو بار در هفته وزن می شوند. نمونه های غذا و پس مانده های غذایی در هفته 7 و 8 برای ارزیابی های محتوی غذایی جمع آوری شدند. داده های رفتاری برای هر گاو برای مدت دو ساعت در طول هفته 6 و 8ام برای یک ارزیابی کلی هر حیوان 28 ساعت در هفته مورد ارزیابی قرار گرفت. کلیه فضولات در طول هفته 8ام برای تعیین قابلیت هضم جمع آوری شدند. گاو ها تغذیه شده با CRS در واقع DM  بیشتری نسبت به انوع  FNدارند. 
جزئیات بیشتر , دانلود
_______________________________________
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده