http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

مقاله ترجمه شده در مورد اکسیداسیون الکتروکاتالیتیک برخی کربوهیدرات ها توسط پلی (نافتیلامین) (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره  اکسیداسیون الکتروکاتالیتیک برخی کربوهیدرات ها توسط پلی (1-نافتیلامین)/ نیکل و تبدیل به خمیر الکترود کربنی و خرید ترجمه مقاله

جهت دانلود ترجمه مقاله  اکسیداسیون الکتروکاتالیتیک برخی کربوهیدرات ها توسط پلی (1-نافتیلامین)/ نیکل و تبدیل به خمیر الکترود کربنی و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Electrocatalytic oxidation of some carbohydrates by poly (1-naphthylamine) / nickel modified carbon paste electrode
عنوان فارسی مقاله: اکسیداسیون الکتروکاتالیتیک برخی کربوهیدرات ها توسط پلی (1-نافتیلامین)/ نیکل و تبدیل به خمیر الکترود کربنی.
دسته: زیست شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
روش تولید سریع  پلیمری، تجدید پذیر و پوشیده شده با سطح الکترودی پیشنهاد می شود که در حالت الکترو پلیمریزاسیون مونومری که به صورت خمیر الکترود کربن تغییر یافته قرار می گیرد. یک خمیر الکترود کربن توسط 1- نفتیلامینی که برای نشان دادن این راهکار مورد استفاده قرار میگیرد تغییر شکل میدهد. سپس یونهای Ni(II) با غوطه ور شدن الکترود تغییر یافته در یک محلول یونی 0.1 مول Ni(II) ترکیب میشوند. خصوصیات الکتروشیمیایی این الکترود تغییر شکل یافته ، رفتار اکسایش – کاهش  پایداری را در جفت های Ni(III)/Ni(II)  حتی پس از 500 چرخه ی پتانسیلی نشان میدهد. همچنین، آزمایش های  ولتا مترهای چرخشی و کرنو آمپر متریک نشان میدهد که گلوگز اکسید شده در سطح این نیکل توزیع پلیمری پیدا می کند و به الکترود کربن می چسبد.الکترود بطور موفقیت آمیزی در اکسیداسیون الکتروکاتالیتیک کربوهیدرات های گوناگون دیگر استفاده شد. در نهایت ، جریان اوج اکسیداسیون الکتروکاتالیک تمامی کربوهیدرات های آزمایش شده غلظتی بصورت خطی دارند که مقدار آنها را به راحتی می توان بدست اورد.
کلیدواژه: خمیر الکترود کربنی، 1-نافتیلامین، کربوهیدرات، الکترو پلیمریزاسیون، ولتا متری چرخشی


جزئیات بیشتر , دانلود
_______________________________________
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده