http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

مقاله ترجمه شده در مورد مرز مارتنزیتی براساس اندازه گیری های مغناطیسی در نمودار WRC-1992 (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در باره مرز مارتنزیتی، براساس اندازه گیری های مغناطسی و آزمون های خمیدگی لایۀ طولی برای نمودار WRC-1992 و خرید ترجمه مقاله

 

 

 

جهت دانلود ترجمه مقاله مرز مارتنزیتی، براساس اندازه گیری های مغناطسی و آزمون های خمیدگی لایۀ طولی برای نمودار WRC-1992  و  دانلود رایگان اصل این مقاله به قسمت پایین  (جزئیات بیشتر , دانلود ) مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: A Martensite Boundary on the WRC-1992 Diagram
عنوان فارسی مقاله: مرز مارتنزیتی، براساس اندازه گیری های مغناطسی و آزمون های خمیدگی لایۀ طولی برای نمودار WRC-1992
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خط  مرز مارتنزیت بالای از نمودار شافلر برای  فلزات جوش فولاد ضدزنگ را می توان به نمودار WRC-1992 جابجا کرد. با اینحال، اندازه گیری های مغناطیسی و آزمون ها خمیدگی لایۀ طولی  فلزات جوش تطابق خوب و مفید با این مرز را نشان نمی دهد. بسیاری از ترکیبات رسوب اکی والان های کروم و نیکل کمتر از اکی والان مرز مارتنزیت جابجا شدۀ شافلر هچ گونه مارتنزیت رسوب شده را نشان نمی دهد و آزمون خمیدگی لایۀ طولی  2T را پشت سر می گذراند. براساس اندازه گیری های مغناطیسی و آزمون های خمیدگی تقریبا 100 ترکیب فلزی جوش که به صورت رسوبات قوسی غوطه ور تک عبور بر روی فولاد نرم ASTM A36 بدست آمد، مرز مارتنزیتی جدیدی برای افزودن به نمودار WRC-1992 پیشنهاد می شود. این مرز ترکیباتی که نسبت به مارتنزیت واکنش نشان نمی دهند و  آزمون خمیدگی لایۀ طولی  2T را پشت سر می گذرانند را از ترکیباتی که وجود مارتنزیت رسوب شده را نشان می دهند و در آزمون خمیدگی شکست می خورند، جدا می کند. از آنجا که منگنز در نمودار WRC-1992 قسمتی از اکی والان کروم و اکی والان نیکل نیست،  خط مختص سطح Mn لحاظ شده در آزمون ها –تقربا 1%،  میباشدکه برای کلاد کردن (پوشاندن) قسمت اعظم فولاد ضد زنگ و موقعیت های اتصال فلزی غیرمشابه مناسب است. این خط احتمالا برای رسوباتی که محتوی Mn خیلی زیاد هستند،  نقش محافظتی ایفا می کند. 
کلیدواژه: مارتنزیت، فولاد ضدرزنگ، فلز جوش، نمودار WRC-1992، پوشش(کلاد)، اتصال فلز غیرمشابه


جزئیات بیشتر , دانلود
_______________________________________
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده