http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در مورد مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها و خرید ترجمه مقاله
 
 
جهت دانلود ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها و دانلود رایگان اصل مقاله به قسمت پایین مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations
عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها.
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سالهای اخیر ، بازار بر حسب تقاضای کار و برنامه های کاربردی  CRM ، به خصوص در شرکت های کوچک و متوسط با مشکلاتی همراه بو ده  و این مشکلات ،مرتبط با هزینه و پیچیدگی یک درخواست (تقاضا) بود.
CMR مخفف Customer relationship management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. 
هدف عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اینست که با استفاده از فرآیند های قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان ، شرکت را در خدمات رسانی بهتر به آنها یاری دهد. 
یک استراتژی موفق CRM تنها با نصب بسته نرم افزاری که برای پشتیبانی از فرآیند های مربوطه طراحی شده قابل پیاده سازی نیست و رویکردی کلی که شامل آموزش کارکنان، اصلاح روند کاری بر پایه نیاز های مشتریان ، گزیش سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات مربوط (شامل نرم افزار و سخت افزار) در کنار کاربرد این فناوری ها می تواند شرکت را در اتخاذ یک سیاست کارا و موثر در این زمینه یاری می دهد CRM. نرم افزاری است که به جمع آوری تمامی اطلاعات در مورد مشتریان ، فروش ، تاثیر بازاریابی ، واکنش ها و رفتار بازار در کنار هم کمک می کند.کار CRM کمک به تجارت در زمینه ی استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی برای درک رفتار مشتریان و ارزش مشتریان می باشد.با بهره گیری از CRM سرویس دهی بهتری به مشتری داده می شود ، پروسه ی بازاریابی و فروش ساده تر می شود ، مشتریان جدید کشف می شوند ، و در نهایت سود بیشتری از هر مشتری عاید شرکت می شود.
سفارشی کردن (ساخت بر اساس سفارش) می تواند مسئله ای گیج کننده باشد و واسط های فروشندگان CRM نمیتوانند میزان مطلوب و مورد دلخواهی از یکپارچه سازی را فراهم کند.مدیریت ارتباط با مشتری یک راه حل جامع و سیستماتیک است که با یکپارچه سازی مبانی ارتباط با مشتری یعنی فرآیند های بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش در جهت دستیابی و حفظ رضایت مندی مشتریان ، افزایش سود آوری و ایجاد ارزش افزوده ی اقتصادی در سازمان ها نقش بسزایی دارد.
اجرا و پیاده سازی یک سیستم CRM به اندازه ی سیستم های نرم افزار سنتی وقت نمیبرد اما ممکن است گونه های پیچیده و عظیم آن حتی تا یکسال هم طول بکشد.بعلاوه ، بسیاری از شرکت ها یکسری اطلاعات مهم و حساسی مثل خدمات مالی را نگهداری می کنند که ترجیحاً و به دلایل امنیتی ، کنترل همچین داده هایی را به طرف سومی واگذار می کنند.به همین دلیل AMR بر این باور است که تا سال 2012بازاربرنامه های کاریردی CRM تنها 12% از کل بزار CRM را به خود اختصاص می دهد.


                  
 
لینک کمکی جهت دانلود ترجمه و اصل این مقاله:  دانلود
 
 
_______________________________________
 
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده 
 
جهت دانلود این محصول بر روی دانلود ترجمه مقاله انگلیسی قسمت بالا  کلیک نمایید  و به صورت اتوماتیک وارد سایت میهن همکار شود و خرید ترجمه مقاله را در آنجا انجام دهید

این وب فقط اصل مقالات انگلیسی را به طور رایگان برای دانلود گذاشته و ترجمه مقالات را از طریق دانلود ترجمه مقاله انگلیسی در قسمت بالا کلیک نمایید  وارد سایت میهن همکار شوید خرید
 
نمایید و برای راهنمایی و پشتیبانی با میهن همکار با شماره تلفن ۴۲۲۷۴۴۰۱-۰۴۱ در تماس باشد
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده