http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغات (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در مورد نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه و خرید ترجمه مقاله
 
 
جهت دانلود ترجمه مقاله نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه و دانلود رایگان اصل مقاله به قسمت پایین مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Innovations in Retail Pricing and Promotions
عنوان فارسی مقاله: نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خلاصه
خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.
کلمات کلیدی: قیمت گذاری – تبلیغ- ارزش- روش خرده فروشی – هدف گذاری – تکنولوژی خرده فروشی
در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند. 
 

                  
 
لینک کمکی جهت دانلود ترجمه و اصل این مقاله:  دانلود
 
 
_______________________________________
 
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده 
 
جهت دانلود این محصول بر روی دانلود ترجمه مقاله انگلیسی قسمت بالا  کلیک نمایید  و به صورت اتوماتیک وارد سایت میهن همکار شود و خرید ترجمه مقاله را در آنجا انجام دهید

این وب فقط اصل مقالات انگلیسی را به طور رایگان برای دانلود گذاشته و ترجمه مقالات را از طریق دانلود ترجمه مقاله انگلیسی در قسمت بالا کلیک نمایید  وارد سایت میهن همکار شوید خرید
 
نمایید و برای راهنمایی و پشتیبانی با میهن همکار با شماره تلفن ۴۲۲۷۴۴۰۱-۰۴۱ در تماس باشد
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده