http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه بازاریابی ترکیبی اسلامی (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در مورد  ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده و خرید ترجمه مقاله
 
 
جهت دانلود ترجمه مقاله  ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده و دانلود رایگان اصل مقاله به قسمت پایین مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS
عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی اسلامی یا IM اندازه ای منفعتی در زمینه ارتقا یافتن دانش بازاریابی و فعالیت عملی برای تجارت و مشتریانی می باشد که به صورت معناداری انکار ناپذیر می باشد. بنابراین این به صورت قابل توجهی توجهات را به سوی پژوهش جلب می نماید و علاوه بر این محققان را به سوی بازاریابی اسلامی یا IM جذب می نماید. اگر چه این سطح هنوز تحت مطالعه به همراه شواهد تجربی محدود شده می باشد اما از نظر عملی، تصمیم های ترکیبی در زمینه بازاریابی یا چهار P (محصول، قیمت، تبلیغ و مکان) در راستای اصول اسلامی می باشد. بنابراین این مطالعه تلاش می کند تا فاکتورهای تعیین کننده را در زمینه هدایت کردن فعالیت های ترکیبی مربوط به بازاریابی اسلامی و اهمیت نسبی آن ها را معرفی نمایید. با استفاده از ترکیبی از هم روش مطالعاتی کیفی و هم کمی، این مطالعه یک مجموعه شامل 23 بخش ابزاری را پیشنهاد داده است که ترکیب مربوط به بازاریابی اسلامی را اندازه گیری کرده است که به صورت عملی و تجربی برای یک بعدی بودن، قابل قبول بودن و محقق بودن از طریق آنالیزهای فاکتوریل مورد آزمون قرار گرفته اند. از این رو یافته ها پیشنهاد می کنند که مشتریان مسلمان پنج فاکتور تعیین کننده را در نظر می گیرند که باید توسط تاجران در هدایت کردن بازاریابی ترکیبی مورد تاکید قرار گیرد. در ترتیب مربوط به اهمیت آن ها با استفاده از آنالیزهای رگرسیون چندگانه، فاکتورها عبارتند از: هم شکلی، کارکتر، الزام، وجدان و مرکزگرایی مشتری. بنابراین این مورد که تاجران می توانند پنج چارچوب کاری C را در زمینه جلب توجه کردن توسط مشتریان مسلمان از طریق بازاریابی ترکیبی فعالیت های آن ها توسط مطابقت کردن پیوسته با قوانین سیره و دستورالعمل های این کشور، نشان دادن کارکتر متمایز، متعهد شدن در زمینه بیمه مرحله ای، در نظر گرفتن فناپذیری و وجدان و در آخر هم راستا کردن مشتری در راستای مسیر  مورد پیشنهاد و توجه قرار می گیرد.
حوزه مطالعاتی: بازاریابی- بازاریابی ترکیبی اسلامی- آنالیز های فاکتوریل- مشتری مسلمان
 
 

                  
 
لینک کمکی جهت دانلود ترجمه و اصل این مقاله:  دانلود
 
 
_______________________________________
 
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده 
 
جهت دانلود این محصول بر روی دانلود ترجمه مقاله انگلیسی قسمت بالا  کلیک نمایید  و به صورت اتوماتیک وارد سایت میهن همکار شود و خرید ترجمه مقاله را در آنجا انجام دهید

این وب فقط اصل مقالات انگلیسی را به طور رایگان برای دانلود گذاشته و ترجمه مقالات را از طریق دانلود ترجمه مقاله انگلیسی در قسمت بالا کلیک نمایید  وارد سایت میهن همکار شوید خرید
 
نمایید و برای راهنمایی و پشتیبانی با میهن همکار با شماره تلفن ۴۲۲۷۴۴۰۱-۰۴۱ در تماس باشد
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده