http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری (دانلود رایگان اصل مقاله)

 
دانلود رایگان مقاله انگلیسی در مورد تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری و خرید ترجمه مقاله
 
 
جهت دانلود ترجمه مقاله تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری و دانلود رایگان اصل مقاله به قسمت پایین مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: FORMAL AND INFORMAL DISCRIMINATION AGAINST WOMEN AT WORK
عنوان فارسی مقاله: تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری
دسته: اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
زمانی که از ما پرسیده میشود در مورد یک رفتار خصومت آمیز برای زنان در محیط کاری فکر کنیم، اولین چیزی که به ذهن ما میرسد، نمونه ای از آزار های جنسی یا تبعیض قائل شدن در استخدام می-باشد. چنین وابسته سازی هایی قطعاٌ شگفت انگیز نخواهند بود: حتی در سنی که چنین رفتارهایی ننگین به شمار میرود و در حد زیادی نیز غیرقانونی میباشد، چنین بدرفتاری های سازمانی به نظر بسیار رایج میباشد. در طی چند سال اخیر گزارشات زیادی مبنی بر تأیید چنین رفتارها و تبعیضاتی در سازمان گزارش شده است(Morris,Bonamici&Neering,2005). برای مثال، مورگان استنلی در یک سرمایه گذاری بانکی، 54 میلیون دلار را برای  کارمندان زنی پرداخت کرد که مدعی بودند حقوق و مزایای آنها با سایر همکاران مرد آنها برابر نبوده است. علاوه بر این، 1.6 میلیون زن در حال حاضر و قبلاٌ که در wal-Mart کار میکردند واجد شرایط برای حضور در دادگاه های حق و حقوق شهروندی بوده اند: مانند زنان مورگان استنلی، آنها ادعا میکردند که قربانی تبعیضات جنسی بوده اند(greenhouse 2004). در اصل، با توجه به آمار و ارقام کمسیون فرصت های برابر شغلی، در طی 12 سال اخیر ، دادخواهی های مربوط این تبعیضات و یا میزان خسارات پولی حاصله از این دادخواهی ها کاهش یافته است.
نه اینکه تمامی تبعیضات در محیط کاری چنین توجهاتی را به خود معطوف کنند. مدارک فعلی حاکی از تبعیضات جنسیتی میباشد. یک سری مطالعات اخیر نشان داده است که بسیاری از زنان در موقعیت های شغلی بالا در شرکت ها و کارخانجات، مدعی هستند که محروم سازی اجتماعی جدایی از تبعیض، مانعی برای پیشرفت شغلی زنان میباشد. مثال هایی از این تبعیض شامل فقدان موعظه و نصیحت، محروم شدن از شبکه های ارتباطی غیر رسمی، و فرهنگ همکاری ناعادلانه میباشد. یافته های بیشتر نشان میدهد که چنین رفتارهایی برای هر شخصی در محیط کار قابل قبول نیست: مردان به طور قابل ملاحظه ای نسبت به زنان در مورد این فاکتور ها حساسیت نشان میدهند.
                  
 
لینک کمکی جهت دانلود ترجمه و اصل این مقاله:  دانلود
 
 
_______________________________________
 
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده 
 
جهت دانلود این محصول بر روی دانلود ترجمه مقاله انگلیسی قسمت بالا  کلیک نمایید  و به صورت اتوماتیک وارد سایت میهن همکار شود و خرید ترجمه مقاله را در آنجا انجام دهید

این وب فقط اصل مقالات انگلیسی را به طور رایگان برای دانلود گذاشته و ترجمه مقالات را از طریق دانلود ترجمه مقاله انگلیسی در قسمت بالا کلیک نمایید  وارد سایت میهن همکار شوید خرید
 
نمایید و برای راهنمایی و پشتیبانی با میهن همکار با شماره تلفن ۴۲۲۷۴۴۰۱-۰۴۱ در تماس باشد
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده