http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه ی خرید آنلاین (دانلود رایگان اصل مقاله)

دانلود مقاله رایگان انگلیسی در مورد تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین و خرید ترجمه این مقاله
 
 
جهت دانلود ترجمه مقاله تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین و دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی به قسمت پایین مراجعه فرمایید.
عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
عنوان فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
دسته: اقتصاد- تجارت الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود  به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.
واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک ، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری
مقدمه
محیط تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا اطلاعات مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله ی تعامل مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالباٌ بر مبنای ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های ویدئویی مربوط به ویدئو میباشد (Loshe,Spiller 1998;Kolesar ,Galbraith 2000). خرید از یک فروشگاه آنلاین ، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی میباشد، چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو مورد، مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe 1997). از این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی بسته به واسط کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها میباشد. علاوه بر این، مشخصه های نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه ی خرید تعاملاتی، یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های مرسوم میباشد

برای دانلود رایگان بخشی از ترجمه مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
                  
 
لینک کمکی جهت دانلود ترجمه و اصل این مقاله:  دانلود
 
 
_______________________________________
 
 
_______________________________________
 

_______________________________________

 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده 
 
جهت دانلود این محصول بر روی دانلود ترجمه مقاله انگلیسی قسمت بالا  کلیک نمایید  و به صورت اتوماتیک وارد سایت میهن همکار شود و خرید ترجمه مقاله را در آنجا انجام دهید

این وب فقط اصل مقالات انگلیسی را به طور رایگان برای دانلود گذاشته و ترجمه مقالات را از طریق دانلود ترجمه مقاله انگلیسی در قسمت بالا کلیک نمایید  وارد سایت میهن همکار شوید خرید
 
نمایید و برای راهنمایی و پشتیبانی با میهن همکار با شماره تلفن ۴۲۲۷۴۴۰۱-۰۴۱ در تماس باشد
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده