http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه در مورد تنظیم توان راکتیو و اکتیومستقیم ژنراتوردوسو تغذیه(دانلود رایگان اصل مقاله)

 
مقاله انگلیسی رایگان + خرید ترجمه مقاله  تنظیم توان راکتیو و اکتیومستقیم ژنراتوردوسو تغذیه با استفاده از روش کنترل مد لغزشی
 
 

جهت دانلود ترجمه این مقاله و دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی به قسمت پایین مراجعه فرمایید.

عنوان انگلیسی مقاله: Direct Active and Reactive Power Regulation of DFIG Using Sliding-Mode Control Approach
عنوان فارسی مقاله: تنظیم توان راکتیو و اکتیومستقیم ژنراتوردوسو تغذیه با استفاده از روش کنترل مد لغزشی
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده : این مقاله یک روش کنترل مستقیم توان راکتیو و اکتیو (DPC) جدید ژنراتور القایی دوسو تغذیه  (DFIG) متصل به شبکه، که دریک نیروگاه بادی نصب شده است را ارائه نموده است . 
روش DPC پیشنهادی، ولتاژکنترل موردنیاز روتوررا با یک روش کنترل غیر خطی با مد لغزشی، بطورمستقیم محاسبه می کند به طوریکه خطاهای لحظه ای توان های راکتیور و اکتیوبدون تبدیل هرگونه مختصات سنکرون حذف می شوند. 
در نتیجه نیازی به حلقه  های کنترل جریان نبوده بنابراین با ساده شدن طراحی سیستم میزان عملکرد گذرا بهبود می یابد . فرکانس سوئیچ زنی مبدل ثابت با استفاده از مدولاسیون بردار فضایی بدست می آید بطوری که طراحی مبدل توان و فیلتر هارمونیک ac را ساده می کند .
دراین مقاله نتایچ شبیه سازی مربوط به شبکه ای است که متصل به ژنراتور دوسو تغذیه (DFIG) با ظرفیت 2MW  بوده، که با نتایج روش معمولی کنترل برداری ولتاژ و نتایج بدست آمده از جدول کنترل توان مستقیم ( DPC- LUT ) مقایسه می شوند .بنابراین DPC پیشنهادی ،همانند  DPC- LUT  میزان عملکرد گذرای  بهبود یافته را فراهم می کند. و دیگری اینکه مثل روش کنترل بردار ((VC هارمونیک حالت دائم را در همان سطح نگه می دارد . 
کلمات کلیدی : فرکانس کلیدزنی و سوئیچ زنی ثابت ، کنترل توان مستقیم (DPC) ، ژنراتورهای القایی دو سوتغذیه (DFGs) ، کنترل مد لغزش (SMC) ، نیروگاه بادی . 
 
 
                  
_______________________________________
 
_______________________________________
 
جهت دانلود مقالات دیگر به سایت اصلی www.irmagale.ir مراجعه فرمایید ایران مقاله سایت دانلود مقالات ترجمه شده 
 
جهت دانلود این محصول بر روی دانلود ترجمه مقاله انگلیسی قسمت بالا  کلیک نمایید  و به صورت اتوماتیک وارد سایت میهن همکار شود و خرید ترجمه مقاله را در آنجا انجام دهید

این وب فقط اصل مقالات انگلیسی را به طور رایگان برای دانلود گذاشته و ترجمه مقالات را از طریق دانلود ترجمه مقاله انگلیسی در قسمت بالا کلیک نمایید  وارد سایت میهن همکار شوید خرید
 
نمایید و برای راهنمایی و پشتیبانی با میهن همکار با شماره تلفن ۴۲۲۷۴۴۰۱-۰۴۱ در تماس باشد
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده