http://20elm.ir/an-introduction-to-scheme/

دانلود ترجمه مقاله آشنایی با صنعت طیور (ترجمه فارسی)

دانلود ترجمه مقاله آشنایی با صنعت طیور (ترجمه فارسی)

آشنایی با صنعت طیور (ترجمه فارسی)

دسته: علوم پایه
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 138 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 21

تعداد صفحات انگلیسی 21 صفحه (5442 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 16صفحه ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست زیر قیمت بازار

قیمت فایل فقط 13,000 تومان

خرید

آشنایی با صنعت طیور (ترجمه فارسی)
نمونه ترجمه
صنعت طیور یکی از بخش های با رشد سریع در صنعت حیوانات است. مصرف جهانی پرندگان در حال افزایش است. مرغ، بوقلمون، اردک، غاز و پرندگان دیگر، بخش بزرگی از رژیم غذایی گوشت مردم را در بسیاری از کشورها، تشکیل می دهند. در ایالات متحده، مصرف سرانه جوجه بیش از 100 پوند است، که تقریبا در 25 سال گذشته دو برابر شده است (شکل 6-1 را ببینید).
بر خلاف برخی گوشتها، طیور به طور کلی توسط بسیاری از فرهنگها پذیرفته شده است. به عنوان مثال، مسلمان و یهودی گوشت خوک نمی خورند و در فرهنگ هندو، خوردن گوشت گاو مجاز نیست. با این حال، تقریبا در تمامی فرهنگها، طیور به عنوان یک گوشت سالم برای مصرف انسان پذیرفته شده است. کشورهای در حال توسعه اغلب شروع به ساخت یک پایگاه کشاورزی سالم با طیور پرداخته زیرا پرندگان به عنوان یک خوراک مکفی است و به راحتی برای کشورهایی که نیروی کار انسانی به راحتی در دسترس است، نگهداری میشود. بزرگترین تولیدکنندگان مرغ در جهان چین، کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق و ایالات متحده است.

دانلود ترجمه مقاله آشنایی با صنعت طیور (ترجمه فارسی)

برچسب ها : آشنایی با صنعت طیور (ترجمه فارسی) , آشنایی با صنعت طیور

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

شمارنده